torsdag den 5. januar 2012

Strikkeopdatering 2011

Heller ikke i år blev det til det store indhug i lageret. Sølle 1479 gram fordelt på :
Ugler (trøje)
Topstykke
8 djævlehuer
Blåbær-hue
Årringe
6 par Sokker

Tilgengæld blev alt det garn jeg har købt i 2011 (minus det fra strikkefestivallen) strikket op :

Seafoam scarf
Sharons spencer x 2
Julekugle
The Fan (Marianne Isager)
Hue til min mor

Ja det er jo ikke imponerende, men så bedre held i år 2012 kan jeg kun sige..

Mit nytårsforsæt er de sædvanlige 3XS : strikke mere, spille (PC og PS3) mere og spise mere... og måske skulle man prøve et nyt også - opdatere hjemmeside mere.. Tror jeg vil forsøge som Frida at få opdateret en gang om ugen...
.

1 kommentar:

Merete sagde ...

Lidt er det da blevet til, men du så meget andet at se til. Glæder mig til at se hvad du finder på at strikke i 2012