søndag den 3. oktober 2010

Strikkefestival 2010

Efter at have været uden computer i 1 uge - den var gået total død - har jeg endelig fået en ny. Ikke en bærbar, da jeg elsker at have en stationær og jeg ikke kan med tastaturet på en bærbar. Den anden grund er at i det kaos der hersker her på matriklen så ville den hurtig blive væk i rodet, tabt på gulvet eller der ville komme mega meget støv/fibre i den med alt det garn jeg har liggende. Den nye pc er total lydløs i forhold til den gamle, hvor man kunne tror til tider at en jumbojet var ved at lette inde i lejligheden.
Det eneste minus er alt det der nu skal flyttes over fra den eksterne harddisk og at den jo ikke ligner den gamle i opsætning, internet osv. Ved godt at jeg er total gammeldags på det punkt - mht computer fryder forandring altså ikke !!!
Men nu kan der så endelig opdateres hjemmeside....

Ellers er tiden gået med strikke festival i Næstved. Det var som altså fantastisk hyggeligt. Gamle bekendtskaber blev styrket og nye blev fundet. Der blev købt en smule garn med hjem og et par opskrifter.

Her ses Anne Studs og Lidka


Katrine Marie i en trøje jeg bare må strikke, har købt garn til den hos Slavi.



Anne Marie og Lone R-L



Merete og Lona


Katrine Marie - strikkende på en kjole (som jeg glæder mig til at se hende i) .

Jeg fik startet på en babytrøje til Ella som jeg næsten er færdig med og så fik jeg strikket på min islandske vest nr. 2.
Indkøb og færdig strik bliver i næste indlæg.

Ingen kommentarer: