lørdag den 7. august 2010

Fødselsdag

Ferien bød selvfølgelig også på min fødselsdag. Jeg fik af sofaløven (dvs. havde selv købt min gave, da jeg ikke kunne vente) Meyers bageri en helt fantastisk bog. Har besluttet at lave ALLE opskrifterne fra den, da jeg er dødtræt af kogebøger som man kun laver et par enkelte opskrifter fra. Af ungerne fik jeg en bagespatel. Nu mangler jeg så bare en Kenwood køkkenmaskine, en bøgetræsform med låg og et par små spatler i melta og plast. Så skulle jeg være i gang....

Min webstrik fødselsdagsgruppe begavede mig også. Super lækkert bomuldsgarn som jeg havde ønsket mig, i mange forskellige farver og tykkelser, dejlig chokolade, bolcher og te som nu er fortæret. Tak til Rikke, Lone, Nettie og Annette. Det meste af garnet skal bruges til hæklede projekter.

3 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Tillykke med dagen - dejligt med alle de gaver. Mon vi snart ses?

Joan sagde ...

STORT TILLYKKE med fødselsdagen. Dejligt at du er vågnet op til dåd igen. Glæder mig til at følge dig og din familie.....Hilsen Joan M.

Hygge-Strik sagde ...

Et forsinket tillykke med fødselsdagen....dejlige sager du har fået.