lørdag den 23. januar 2010

Tak Lona


Jeg har mod taget denne award af Lona, jeg siger mange tak, selvom jeg ikke synes jeg er speciel kreativ, nå men jeg skal så skrive 7 ting om mig selv....

1: Jeg er et mega rodehoved, kan ikke leve i orden, der skal helst være kaos omkring mig, og det er intet problem med 4 unger og en sofaløve.

2: Jeg har altid gang i mindst 3-4 strikkeprojekter af gange (UFO'er tæller ikke med) er der færre får jeg ikke strikket noget som helst.

3: Jeg elsker at spille playstationspil og computerspil

4: Er vild med gyser og splatterfilm, altså kun de urealistiske

5: Elsker mit job som sygeplejerske

6: Er ligeglad med hvad jeg vejer, men ville være glad hvis maven bare var 5 cm. mindre

7: Har garn på lageret som der aldrig kommer til at blive strikke, da det er for lækkert..

Det var så det. Skulle så linke videre, men den har vist efterhånden været vidt omkring, så føler du dig snydt, så tag bare her.

Ingen kommentarer: