fredag den 20. november 2009

En ommer

Har i de sidste 2 dage strikket intenst på det sidste ærme på FLS. I går aftes mens de 2 store og jeg så Harry Potter 6 på dvd, blev jeg så endelig færdig. Den blev prøvet på og fundet fantastisk. Her til morgen skulle jeg så lige hæfte de sidste tråde. Blandt andet under ærmerne og så opdagede jeg at jeg havde strikket det ene ærme på vrangen. For helv...... og så videre blev der råb ud i stuen. Var lige så glad og nu totalt depri. Det er første gang det er sket at jeg har strikket et ærme omvendt, kan ikke forstå hvordan det er sket. Men nu er det pillet op og jeg er klar til at starte forfra. Øv siger jeg bare. Måtte så lige trøste shoppe for at komme mig over det. Så nu er der snart en Skumfidus på vej til matriklen.

Lauritz er stadig snottet. Blev for en sikkerheds skyld podet i dag for at se om det skulle være en øffe. Tror det ikke, for vi er alle sammen blevet vaccineret mod den.
Sofaløvens sokker fra forrige indlæg er nu blevet vasket og det har ikke gjort det bedre de er meget fnugget og underlige at se på. Men de kan bruges og det er jo det vigtigste.

5 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Øv hvor surt, men der er jo kun en vej fremad. Håber, at ærmet er strikket i en fart.

Ulla sagde ...

Oooooppps op på hesten igen. Jeg håber, at I slipper for en øffe

Lone Larsen sagde ...

ej øv da, du må på den igen, bare så træls at opdage sådan en fejl så sent

Annette sagde ...

Så du for meget film imens...det må da ha' skylden...

engrandeting sagde ...

Æv.det var da surt..... ps. sådan en skumfidus må man da lave... ;o)