torsdag den 17. september 2009

En award er modtaget




Har fået den af Line og tak for det.








Jeg skal så skrive 10 ting om mig selv, se det er straks værre. Det skal jo ikke være at for kedeligt at læse vel...

1: Jeg er et STORT rodehoved, levet bedst i kaos.

2: Heldigvis er jeg gift med Sofaløven som også er er rodehoved. Og det har de 4 unger vist også arvet.

3: Jeg elsker at strikke

4 : Jeg har over 5 kg. strømpegarn som jeg ikke nænner at strikke, da det bare er så smukt...

5: Halvdelen af mine gener er irske.

6: Jeg synger i kor og gerne på latin

7: Jeg er cola-narkoman - er dog gået over til zero nu (men cherrycoke er klart farvoritten)

8: Er vild med splatter gyser film især Hellraiser

9 : Elsker at spille Diablo på computeren

10 : Kan ikke lever ude mine veninder


Det var vist det, den har efterhånden været meget rundt i blogland, så jeg vil undlade at sende den videre.

Ingen kommentarer: