lørdag den 28. marts 2009

Møl-føde fremvisning

Da Line og Ulla vil vide hvad der er i den sidste pose - så lad gå.


Et hæklet sjal i noget totalt umuligt garn. Kido Lamé fra Hjerte garn. Det indeholder en metaltråd der hænger i alt og man kan ikke hækle forkert for det er umuligt at trævle op også efter laaaang tid i fryseren. Regitze ønskede et sjal i dette garn for 4 år siden. Hun har heldigvis sagt god for at det nu bliver kylet ud.

Ulla foreslog ellers at det var benvarmere i neongarn og her må jeg gå til bekendelse - jeg har strikket et par og de er grimme, men hvad værre er Regitze går stadig med dem....
Nu var det jo sådan at der jo blev et par strikkeposer ledige og det kan jeg jo ikke have. Straks blev der slået op til mit "Summer in Kansas" sjal som er den del af Brittas KAL. Og der blev også slået op til Fiske-huen. Har haft kig på fiskehuen længe, da den er super til at komme af med strømpegarnsrester.

Nu bliver der også strikket dagligt på HF Piruette. For den skal som tidligere skrevet være færdig før jeg må begynde på Christel Seyfarths fuglejakke som jeg får i morgen.



FAKTA : Sokker til Sofaløven

Garn : Sokkegarn fra hjertegarn 75 gram - ikke lagergarn

Ingen kommentarer: