torsdag den 1. januar 2009

Nytårsforsættet

er også blevet sagt højt :
"Flere fibre både indvordes og udvordes"....
Og det kan man så tolke som man vil !!!

Fiberstatus skal der jo også laves over det forgangne år og jeg har da fået noget mere fra hånden i 2008 end året før.

Mit lager er blevet nedbragt med 4750 gram, det blev ikke til de 5 kg som jeg havde lovet mig selv, med næsten. Næsten alt det garn som jeg i det forløbne år har købt er blevet strikket op - Alt garn som var indkøbt til specielle projekter er blevet strikket op. Det er kun det løse som mangler. Jeg tror jeg vil fortsætte trenten med kun at købe nyt garn, hvis jeg ved hvad det skal bruges til, det ser nemlig ud til at virke bedst for mig.. Selvfølgelig er strikkefestivallen en undtagelse.

Nåh men hvad har jeg så strikket :
Lager garnet på 4750 gram er brugt til :
5 par Sokker : 263 g (Alt for FÅ !!!!)
Bluser (3) : 732 g
Dukketing : 599 g
Malthe tøj (3): 543 g
Tasker (3) : 508 g5
Tørklæder : 280 g
Prinsessesvøb : 310 g
Sjal : 55 g
Babytøj (4) : 235 g
Hue : 92 g
Sutsko : 158 g
GAAA : 665 g
Grydelapper : 210 g
Tøjdyr (1) : 100 g

Og ellers er der strikket :

Regitzes trøje
Super Karla 1+2
Filtede futter
Trøje til mig
Regitzes hue
Queen Anne tørklæde
Islandsk sweater
Ugler
Fingerløse vanter


Når jeg ser listen så har jeg da fået strikket lidt, men i år skal det blive meget bedre !!!!! Tror jeg nok.

4 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Godt Nyår!
Det er en imponerende produktion, du fik lavet i 2008. Dit nytårsforsæt er perfekt :-D

Merete sagde ...

Sikke en fin liste over dine strikkede ting. Du har godt nok være fligtig
Merete

Anonym sagde ...

Godt Nytår!! Et realistisk mål, ser det ud til, for du er da liiiige ved at være der! Og der er da blevet produceret en del ting.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Ja, lad os fortsætte i 09 også, så vi kan få ryddet lidt ud.

Fint nytårsforsæt !

KH Tina