mandag den 27. oktober 2008

Tagget om særheder

Jeg er blevet tagget af Pia T. som åbentbart gerne vil kende 6 af mine særheder.

Tja har jeg så nogle særheder ?? Det synes jeg jo ikke selv, men i følge mine 2 store børn er jeg jo nok sær. Regitze skrev fornyligt i en engelsk stil, hvor hun skulle skrive om sin familie : My weird knitting mom. Så mon ikke det siger det hele.
Jeg har forklaret hende at jo mere teenager hun bliver jo mere skør bliver hendes mor.. Så hun har noget at glæde sig til.

Men skulle vi så tage at komme til sagen.

* Jeg spiser næsten aldrig morgenmad, det kan godt være at man siger at det er dagens vigtigste måltid, men det er simpelthen for tidligt på dagen at spise lige når man er stået op. Spiser gerne 2 timer senere.

* Og i forlængelse af det med morgenmaden så kan jeg heller ikke arbejde om dagen. Har ikke haft dagvagter siden 1994 -dvs jeg havde 20 dagvagter i 1999 hvor jeg var på oplæring på mit nuværende arbejde. Min hjerne er ikke til at tage store arbejdsmæssige beslutninger så tidligt om morgenene. Hvis man kunne møde kl. 10 så ville det måske være OK. Humøret er heller ikke det bedste, blev faktisk opfordret til ikke at have dagvagter på mit gamle arbejde, da jeg bare var så morgensur.

* Jeg har en meget yt musiksmag, i følge Sofaløven og ungerne. Elsker stadig Nina Hagen for fuld udblæsning, Scatterbrain - surrealistisk dansk band fra starten af 80'erne og Marillion.

* Colaholiker, kan drikke cola når som helst og hvor som helst. Min tandlæge siger heldigvis at det ikke kan ses på mine tænder.

* Inkarneret rodehoved, kan ABSOLUT ikke leve i orden, jeg bliver nærmest utilpas af for meget orden. Der skal helst være bunker rundt omkring.

* Elsker at spille alle former for spil. Låner tit ungernes gameboy, nintendo og play station. Spiller både alene og sammen med ungerne. Er også til PC-spil hvor især Diablo er mit farvorit spil. Regitze mener at jeg med garanti er den eneste forældre i hendes klasse som spiller computerspil og deslige.

Så nåede jeg vist til vejs ende og hvis særheder vil jeg så gerne høre om ??
Line, Rikke og Lona

3 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Er set og besvaret :-)

- og hey! jeg mangler kun ca 70 gram garn i at opnå mit mål om 10 kg inden december :-)

Annette sagde ...

Du er da ikke særlig sær....hm...*G*G*G*

gaffah sagde ...

Det er da en trøst at du ikke er morgengrim også ;-)