onsdag den 8. oktober 2008

Kufferten er pakket

for 3. gang. I morgen hedder det Bristol og på mandag London inden vi næste torsdag vender næsen hjemad. Vi glæder os rigtig meget begge 2 - især Regitze tror jeg. Mormor har været forbi idag med lidt valuta til hende så hun har lidt at solde for. Og jeg tror jeg har tjek på det meste. Og så er jeg komme i vildrede om jeg nu "gider" at tage strikketøj med. Tænk at det skulle komme dertil. Jeg gider ikke strikke på flyveturen, vil hellere have en bog med, men til familiebesøget i Bristol kunne det jo godt ske at jeg fik tid til lidt strik, så mon ikke jeg lige skulle finde noget fiberagtigt frem...



Her ses indholdet i vores kuffert : Paris er med, Super Karla ses i baggrunden og så 1kg. stegemargarine (kan man åbentbart ikke få i Bristol) og heller ikke groft salt. Lidt tøj er der også, men ikke meget, jeg tror Regitze regner med at forny HELE sin garderobe i London. Men der bliver hun nok klogere !!

Thea mente også at hun var klar til at komme med i morgen. For nu havde hun flybrillerne på.

5 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Lene Sophie
Det er godt nok det mest underlig der blever slemt med ud til andre dansker i de store udland.
Kan I have en rigtig god tur og jeg glæder mig til at læse om den, når I kommer hjem igen.

Anonym sagde ...

God tur!
Sig lige til, hvis du finder nogle gode garn og stofbikse i London. Jeg skal vist derover i november.
Hehehehe det var de mærkeligste ting, min forældre havde med i kufferten til mig i USA. Vi nævner hjortetakssalt, grødris, vanilie og den slags

Annette sagde ...

Rigtig god tur til det engelske...Håber I får nogle gode shoppingture...

nettie sagde ...

Rigtig go tur og køb nu ikke det halve af England....
kh
nettie

Lona sagde ...

Hej Lene Sophie,
rigtig god tur....og du bliver da nød til at have strikketøjet med! Hvis nu.....!

Knus,
Lona