fredag den 19. september 2008

FO x 2

Som lovet i sidste indlæg er der også blevet strikket lidt.

Regitzes jakke er blevet færdig, det har den været længe, men manglede knapper. De er nu syet på og den er klar til fremvisning.


Fakta : "en kort en lang" fra Kæk og klassisk

Garn : Alfa fra Sandness - 660 gram i alt, desværre ikke fra lageret.
Pind : 6 og 7
Ændringer : Mønsteret er blæst op i en str. 14
Hot or not : Hot ifølge Regitze, personligt synes jeg jakken er super men ikke med de lyselilla knapper..



Da vi var nede i den lokale garnbiks for at købe knapper faldt Regitze over en hue, hun bare måtte eje. Så den fik vi også lige købt garn til.



Fakta : Hue fra et eller andet blad
Garn : Misti fra "du store Alpaka" brugt 70 gram
Pinde : 5½ og 6
Hot or not : Hot, den har siddet på Regitzes hoved lige siden.


I skrivende stund mangler jeg kun en 12-timers vagt, det er dejligt at tænke på at når jeg kører hjem i morgen tidlig går der 33 dage før jeg skal på arbejde igen. Det har nu være hyggeligt på arbejdet, rimelig stille og jeg er nået et godt stykke længere på FLS, men den når nu ikke at blive færdig inden strikkefestivallen. Frida har være så sød at tage noget islandsk garn med til en islandsk sweater, så mon ikke der skal strikke i toget til Silkeborg.

Ingen kommentarer: