torsdag den 7. august 2008

Lauritz og P.H.

Ja og her snakker vi altså ikke om PH-lamper, men om hende alle snakker om - som har lagt turen forbi lille Danmark - som alle teenagepiger ( og mange mænd) ville gøre alt for at møde.

Her er hun så foreviget sammen med min søn :


Paris Hilton var forbi Lauritz afdeling da hun har doneret penge til "Foreningen for cancerramte børn. Det var meget tys tys, jeg tror vi fik det at vide 1 time før hun skulle komme, desværre skulle Lauritz ned til behandling på operationsgangen. Vi fortalte narkoselægen som vi kender at Paris Hilton skulle besøge afdelingen så jeg ville gå op på afdelingen igen for at se hende og tage billeder. Men hun var heldigvis forsinket 1 time så Lauritz nåede at vågne efter narkosen og komme på højkant inden hun dukkede op.

Det var en stor oplevelse. Alle ungerne og forældre var meget stille da hun kom, intet hysteri - hun måtte tilsidst spørge om der var nogle der ville have taget et billede. Og det var der da....


Da vi gik kom vi derfra med 1 build a bear bamse med tilhørende hus med Paris Hilton autograf

en CD med hende

en ekstra autograf

en Paris Hilton toilettaske og



Et stk. taske til mig - ikke lige min stil, den er lidt for fancy og for lyserød, men når man nu har set hende live så er den OK. Jeg valgte den selv for det var den største - de andre var for små til at have strikketøj i ......

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tju-hej! Et pust stjernestøv til sønnen og dig. Spændende! Og tasken er du nødt til at have med til ALLE strikkearrangementer fra nu af ;-)))
KH Britt
For resten....tillykke med fødselsdagen for nyligt - havde næsten glemt det.

Tina sagde ...

Wooow hvor er i heldige :):) Det var vist en ordentlig god een på opleveren :):) HVor var det heldigt i nåede at møde hende!!!
Fin taske!!

Anonym sagde ...

Det var da en sjov oplevelse!! Og hvor er det dog godt, at der også faldt lidt af til moderen ;-)

Hygge-Strik sagde ...

Sikke en stor oplevelse. Oh, hvilken lækker taske. Hvor er sønnike flot i sin CSC trøje.
Godt i nåede det. :-))
Knus fra Bebiane

Anonym sagde ...

bombom - hvad ville jeg vælge, pelstaskerne eller PH tasken....
det var tihvertifald en oplevelse!