tirsdag den 24. juni 2008

Fantastiske strikkepinde-beholdere

er arriveret her på matriklen. De er fra Annette som lige kreerede lidt mere til mig. Jeg har i dag sorteret alle mine pinde og de har nu fået plads i de nye "poser"
Der var også 2 poser til strikketøj og de er også i brug. Det er poserne til strikketøjet som ses her.


Der er også blevet købt knapper ind til de 2 Minier og til Malthes trøje. Og så røg der lige nogle flere knapper ned i posen da jeg nu var i gang.



Garnkøb er det også blevet til - Regitze ville jo gerne have "en lang" fra Kæk og klassisk og min venindes datter Rie skulle have garn til et par filtede sutsko. Det grå garn er til Regitze og det røde er Ries som på billedet ses i gang med at strikke på sutskoene.


















Det var rigtig super at jeg lige fik holdt lidt "børnestrik-in" for både Asta og Lauritz fik lyst til at strikke. Lauritz opgav dog hurtígt, men Asta har holdt ved.
Hun er meget villig til at strikke, dog mest når vi har sagt at nu er det sengetid eller hvis der bliver sagt lektier..... Men det går fremad og så skal hun lige have lært ikke at strikke så pokkers stramt.

Super Karla er blevet spændt ud og har været ude og blive luftet. Jeg er rigtig tilfreds med det og det bliver ikke sidste Super Karla jeg skal lave. Her ses det så på Lauritz ryg.

6 kommentarer:

Fríða sagde ...

vidunderlig Super-Carla! og dejligt at börnene vil lære sig at strikke, hun Asta skal nok blive god til det. söde poser, får vi ikke pindeholderene at se?
kh.fra Island
Frida

Tina sagde ...

Sikke nogen søde strikkepiger :):)
Og WOW en super Karla!! Hvor ville jeg dog gerne bytte mig til sådan en :D

Merete sagde ...

Sikke flot din Super Karla er blivet. Hvor er det skønt nå pige har lyst til at strikke. Det er så hyggelig.
Sådan nogle poster til strik er guld værd. Jeg kunne heller ikke undværer mine.

Merete

Anonym sagde ...

Skønt at se pigerne med pinde i hænderne.
Og dit sjal er blevet smukt!
KH Britt
PS - knapper kan man ikke få for meget af.

Fru Kahr sagde ...

De knapper med spøgelser på er bare for søde.....

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Wouw - hvor er dit Super Karla dog bare blevet flot !

Og lækre indkøb må man sige - jeg er helt vild med spøgelsesknapperne.

KH Tina