tirsdag den 11. marts 2008

Et lille tørklæde

er kommet af pindene. Garnet blev købt på strikkefestivallen sidste år. Jeg tror vi var mange der købte dette kit.




Fakta :

Design : Lille tørklæde i påfuglemønster fra Filita

Størrelse : strikket på pind 6 og mønsteret er kun gentaget en gang, da jeg ikke ville have det så bredt. Vægt 50 gram (fra lageret)

Hot or not : Hot, det sidder allerede rundt om halsen på mig.

Weekenden blev brugt på mine forældres guldbryllup, hvor jeg da både holdt en tale og havde skrevet en sang. Min far havde ellers forslået at jeg da bare kunne genoptrykke den jeg skrev til deres rubinbryllup. Men næ nej, det er ikke al genbrug jeg går ind for.

Søndag var jeg med Lauritz og min venindes datter Rie i Planetariet. Børnecancer foreningen havde et arrangement hvor vi skulle se 2 film og så var der mad og drikke bagefter. Super arrangement når nu man ikke må komme steder hvor almindelige folk kommer. Filmene var rigtig gode vi så "Wild safari" og "delfiner". Den sidste kunne jeg godt have været foruden. Jeg ved godt at min balancenerve ikke er tip top, jeg er altid blevet køresyg når jeg sidder på bagsædet, men det var en meget mærkelig oplevelse at blive total søsyg i en biograf, hvor man jo sidder helt stille. Når der blev fløjet eller man sejlede så blev jeg promte enorm dårlig og det meste af filmen sad jeg enten med lukkede øjne eller gloede ned på ham der sad foran mig. Lauritz syntes det var meget morsom at se sin mor dårlig.

Øv og så er der nogle af Webstrikkerne der skal starte en Super Carla knit-along og jeg ville rigtig gerne være med, men jeg må desværre ikke købe garn. Så den må på listen til næste års indkøb.


2 kommentarer:

Annette sagde ...

Jamen hvad så med en gave, så kan du da være med, ikk?

Penille Hjortnæs sagde ...

Jeg må heller ikke købe garn - siger jeg, og jeg bestemmer... Men jeg har nu meldt mig til KAL`en alligevel - jeg bruger da bare noget garn fra lageret - smart ik? ;o)