onsdag den 27. februar 2008

Velkommen

Ja så kom jeg tilbage til blogspot igen, efter 3 år hos Blogspirit. Skal lige vænne mig til at man ikke kan lave fotoalbum som på blogspirit. Men ellers er der jo ikke mange ben i skiftet. Som I kan ses har jeg taget de 2 sidste måneders indlæg på min gamle blog med.

Strik er det da også blevet til. Har haft gang i strikkemaskinen og atter et par sokker har set dagens lys.






Fakta :
Garn: Opal tror jeg nok, det var en af de mange bandaroleløse nøgler fra lageret ialt 50 gram



Så har vi haft gang i oprydning på Regitzes og hun er gået med til at de små må LÅNE hendes Belville lego. På billedet ses de 2 store i gang med at samle nogle af tingene.


Malthes stikkelsbær trøje har nu ryggen færdig og der er slået op til forstykket. I morgen skal Lauritz ind på Riget til behandling og det skulle vist tage 5 timer så mon ikke jeg også lige kan få strikket lidt der.

Og så vil jeg sige TUSIND TAK for alle de mails, både på bloggen og på privaten, jeg har fået omkring Lauritz sygdom. Det varmer rigtig meget at vide at så mange tænker på os.

Ingen kommentarer: